با کلیک بر روی 1+ ما را محبوب کنید
توضیح در مورد آهنگ جدید

اسلایدر

تاريخ : دو شنبه 30 دی 1392برچسب:, | 10:12 | نویسنده : معین کریمی

همانطور که از وبسایت رسمی و این وبسایت اعلام شد قطعه جدیدی که قرار است منتشر شود یک قطعه اسلو با فضایی متفاوت و یک سورپرایز بی نظیر برای هواداران خواهد بود… یک ویدیو و یک توضیح… ادامه مطلب…

طبق گفته های آرش پاکزاد، میکس و مسترینگ آهنگ جدید محسن یگانه، میکس قطعه جدید یگانه آماده است

اما مثل اینکه محسن یگانه تصمیم گرفته است که به خاطر نتیجه بهتر این کار، چون یک قطعه خاص می باشد، این قطعه فردا پخش شه

“من” قطعه جدید محسن یگانه یکشنبه شب از وبسایت رسمی و این وبسایت

……………………………………………………………………………….

در پایین میتوانید ویدیو کوتاه محسن یگانه در استدیو را دریافت کنید، در حال آماده سازی قطعه جدید

برای دانلود بر روی آیکون دانلود زیر کلیک کنید

 

……………………………………………………………………………………………………………..
توضیح محسن یگانه در این باره در صفحه اینستاگرامش:
سلام به همه شما دوستای عزیز … قبل از هر چیزی امیدوارم به بد قولی های بنده عادت کرده باشید… قرار بود امشب آهنگ جدیدی پخش کنم که همه کاراش انجام شده بود… ولی راستشو بخواین تو مسیر برگشت به خونه چند بار دیگه کارو گوش دادم و تصمیم گرفتم که امشب پخش نشه و فرصت داشته باشم یک بار دیگه بخونمش شاید بهتر بشه… ینی اینجوری میدونم اقلا تلاشمو کردم و شاید این یادگاری با این کار دلنشین تر بشه… اما اسم این کار ** من ** هست کاری که به جز ملودی گیتارش بقیه ی ملودی و شعرش رو قبل از پخش آلبوم نفس های بی هدف ساخته بودم… و به یکی از دوستان واگذارش کرده بودم … اما چند وقت پیش با من تماس گرفت و چون دیدم علاقه ای به پخشش نداره کارو ازش خریدم و تنظیمش کردم و به امید خدا فردا شب میتونید گوشش کنید… و از همین هفته تو همه کنسرت ها اجراش میکنیم … امیدوارم توضیحاتم کامل بوده باشه و باز هم بدقولی منو ببخشید… دوستون دارم و امیدوارم همیشه رو لبتون لبخند باشه… محسن یگانه

- تراوین

نظرات شما عزیزان:

یگانه
ساعت13:09---30 دی 1392
ویدئو رو دوس داشتم مرسی
خوب شد دوباره اومدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • خرید از اینترنت
  • قالب بلاگفا